Welcome to مرجع رسمی توتال وار ایران || Persian Total War Official

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

مهمان

مود بزرگ جمعیت روم 2 توتال وار

مود بزرگ جمعیت روم 2 توتال وار

مشاهده فایل

مردم روم 2 یک مود بزرگ که سازنده آن به شرکت CA راه پیدا کرد . دیگر اثر جمعیت تعیین کننده میزان ارتش فکشن هاست و فکشن های کوچک نمیتوانند فکشن های بزرگ را از بین برند . بلکه یک سیستم بالانس شده داخلی تولید شده است .

مردم روم 2 یک مکانیسم جمعیت به بازی اضافه میکند برای افزایش عمق و تجربه ی بهتر بازی.بسیار باید مراقب چگونگی افزایش یا کاهش جمعیت خود باشید و با اینکار موفقیت خود را تضمین کنید. این بار علاوه بر غذا ، باید جمعیت را مدیریت کنید

 

این نمونه ی خلاصه ی تاثیر رشد است و دقیق نمیباشد بلکه شامل همه ی طبقات است و تنها نشان میدهد که پیشرفت و رشد چگونه تغییر میکند.مقدار رشد واقعی برای هر کلاس از مردم متفاوت خواهد بود.

طبقات جمعیت

نمایندگی 4 طبقه از مردم وجود خواهد داشت.

1:طبقات بالای اجتماع(Upper Class)/اشراف(Nobles)/پاتریسینها(Partricians،اعیان زادگان)

2:طبقه ی متوسط(Middle Class)/مردم عادی(Plebians،عوام)/طبقه ی جنگ جو(Warrior Class)

3:طبقه ی پست و پائین جامعه(Lower Class)/پرولتاریا(کارگر،Prolitarii)/روستائیان(Commoners)

4:خارجی ها(Foreigners)/مسافران(Peregrinii)

نام (طبقات مختلف اجتماعِ) هر حکومت به فرهنگ حکومت بستگی دارد.

جمعیت کل انعکاسی از مرد بالغی که در سن مبارزه است خواهد بود.!!!!!!!

رشد جمعیت

متاثر از عوامل مختلف خواهد بود که در پائین نشان داده شده است.تاثیری که هر عامل خواهد داشت هنوز به آزمایشات و متعادل سازی(Balancing) ما(سازندگان Mod) بستگی دارد که در حال حاضر تازه آن را شروع کرده ایم.اصلاحاتِ رو به رشد زیر برایندی از آن چه ما برنامه ریزی و اجرا کرده ایم است.اگر آنها در نسخه ی نهائی گنجانده نشده بودند و شما علاقه مند بودید تا با آن ها بازی را انجام دهید فعال سازی دوباره ی آنها بسیار آسان خواهد بود.

_رشد پایه:هر منطقه دارای یک نرخ رشد پایه خواهد بود که هنگامی که جمعیت افزایش یابد کاهش خواهد یافت و زمانی که جمعیت بالاتر از یک سطح معین میرود منفی میشود.برای نشان دادن حداکثر جمعیت نظری.

_رشد ساختمان و فناوری:برخی ساختمان ها ممکن است امتیازی برای رشد جمعیت قائل باشند،البته به این بستگی دارد که منطقه دارای یک فرهنگ غالب باشد و نیز همچنین طبقه ی جمعیتی،به عنوان مثال یک ساختمان تجاری ممکن است رشد طبقه ی جمعیتیِ خارجی را افزایش دهد—افزایش زاد و ولد پایه با امتیاز ساختمان های خاص

_غذا:کمبود مواد غذائی جمعیت را کاهش خواهد داد وبر عکس آن باعث افزایش جمعیت خواهد شد.

_دین اکثریت:برخورداری از یک دین اکثریت در منطقه ی تان رشد مردم را افزایش خواهد داد و نداشتن آن نیز موجب تشویق خارجی ها و مسافران خواهد شد.

_حکومت/فرهنگ:تعدادی از حکومت ها یا فرهنگ ها ممکن است دارای قابلیت افزایش رشد طبقات خاص یا جمعیت کلی خودشان باشند.

_نظم عمومی:نظم عمومی اندک باعث کاهش سرعت عمل میشود و بالعکس

_مالیات:مالیات بالا،رشد کم و بالعکس

_پایتخت حکومت:یک امتیاز برای رشد میگیرد.

_پایتخت ایالت:همچنین یک امتیاز برای رشد میگیرد اما نه به اندازه ی پایتخت حکومت

_ارتش های خارجی:یک ارتش خارجی در منطقه از امنیت آن میکاهد و در نتیجه رشد آن کمتر میشود.

_تحت محاصره:یک آبادی تحت محاصره از تبعات رشد زیاد رنج خواهد برد.

_آبادی غارت شده(غارت شده،با خاک یکسان شده):تبعات فراوان برای رشد،همانطور که میدانید دشمن مردم را میکشد و کالا ها را غارت میکند!!!!!

_آبادی های اشغال شده:مردم در اینجا هم میمیرند اما نه به اندازه ی زمانی که غارت شوند.

مکانیک جمعیت خارجی

در شروع بازی اکثر مناطق جمعیت خارجی بسیار اندکی خواهند داشت.وقتی شما یک منطقه را فتح میکنید تمام جمعیت آن مبدل به خارجی میشوند و شما مجبور هستید تا جمعیت شهروندان خود را از ابتدا در منطقه بسازید.همانطور که مناطق بیشتر فتح میشوند جمعیت خارجی شما نیز افزایش خواهد یافت.همانطور که شما بسط پیدا میکنید این ترکیب با کاهش رشد از اندازه ی جمعیت به هر چه سخت تر شدن استخدام واحد های نخبگان(Elite units) منجر خواهد شد.

در اینجا یک تصویر از یک آزمایش اخیر پس از حدود 8 نوبت است

من Velathri را در نوبت اول گرفتم و حالا 8 نوبت بعد از آن هنوز شهروند کافی در منطقه نیست و برای استخدام واحدهای جدید باید به Roma باز گردم

اثرات اقتصادی

نسبت جمعیت و طبقه نیز بر اقتصاد و نظم عمومی اثرگذار خواهد بود.

سیستم فعلی ما اینگونه است:

یک درصد طبقه ی خاص وجود دارد با پیشفرض درصدی ایده آل فعلی؛تنظیم شده به صورت زیر:

اشراف:5 درصد

طبقه ی میانی:15 درصد

طبقه ی پست:80 درصد

درجه های سفارشی را میتوان برای فرهنگ های مختلف تنظیم کرد.(بصورت Custom)

درصد اشراف تعیین کننده ی مدیریت مناطق روستائی اند و ضریب درآمد کشاورزی را زیاد یا کم میکنند.بسته بیشتر یا کمتر بودن درصدشان از میزان ایده آل.

درصد طبقه ی میانی تعیین کننده ی افزایش ضریب درآمد یا کاهش آن در حوضه های فرهنگ(Culture)،صنعت(Industry) و تجارت(commercial) اند.

در حال حاضر هیچ تاثیری در ارتباط با نسبت های طبقات پست تر(Lower classes) وجود ندارد چون بطور غیر مستقیم به دو طبقه ی بالا کمک خواهند کرد.

خارجی ها

درصد خارجی ها در هر منطقه ی داده تعیین کننده ی سطح کنترل اجرائی بر منطقه ی ارائه شده توسط یک اصلاح کننده برای درآمد امرار معاش است.

چهار مرحله از آنچه گفته شد به نمایندگی از انواع مختلف مناطق وجود دارد:منطقه ی مرکزی(Heartland)،ایالتی(Provincial)،آبادی(Colonial)،تابع(Subject)

مهاجرت

مناطق به یکی از4 نوع تقسیم شده اند:

1:پایتخت حکومت(Faction capital)

2:پایتخت ایالت(Province capital)

3:منطقه ی جزئی(Minor region)

4:منطقه ی مرزیFrontier region))،مرز بقیه ی ایالت ها

تاثیر گذاران متفاوت و سپس ایجاد انواع مختلف منطقه مطلوب تر.

1)کمبود غذا:انواع مختلف جمعیت ها را به مناطق جزئی میفرستد

2)گنجینه:یک خزانه ی بزرگ حکومت باعث کشاندن همه ی جمعیت ها به پایتخت و به میزان کمتر به مراکز ایالت ها میشود که سعی میکنند دستشان به مقداری از آن برسد.!!!!!

3)از دست دادن پول:مردم به آبادی های جزئی میروند.

4)جنگ:هنگامی که در جنگ هستید مردم از مناطق مرزی فرار میکنند

5)راه های دریایی غارت شده:جمعیت به مناطق جزئی میرود

6)حکومت:حکومت های مختلف احتمال دارد بیشتر روستائی یا شهری باشند

7)سطح مالیات:مردم به مناطق مرزی فرار میکنند با مالیات بالا برای فرار از ماموران مالیاتی

8)عدم تحقیق:فرهنگ راکد منجر به ترک پایتخت توسط مردم و رفتن انها به مناطق جزئی میشود.

9)تعداد متحدین:تبعات سخت در مناطق مرزی را کاهش میدهد

10)درجه طبقات جمعیتی:حکومت یک درجه جمعیتی ایده آل خواهد داشت،اگر درجه مناطق جمعیت با ایده آل فرق کند آنگاه باعث دریافت یک پاداش یا ضرر میشود تا آ را دوباره با درجه پایه ی ایده آل بروی خط بیاورد.این چند برابر کننده ی تمام تاثیرات دیگر مهاجرت است.چنان که بایستی بیشترین اثر را بر تحرکات مهاجرتی در بیشتر حالات داشته باشد

11)تحت محاصره بودن:همه ی جمعیت ها میخواهند تا آبادی تحت محاصره را رها کنند.

12)وجود ارتش خارجی:همه ی جمعیت ها خواهند رفت.

13)نبرد اخیر:همه ی جمعیت ها میخواهند منطقه را که جنگی در آن رخ داده رها کنند.

14)ساختمان ها:میتوانند یک پاداش به جذابیت مهاجرت یک منطقه بدهند که میتواند برای هر نوع (از لحاظ مهاجرتی)متفاوت باشد.در حال حاضر هیچ ساختمانی نمیتواند امتیاز قائل باشد اما مکانیک راه اندازی به آن اجازه می دهد به آن اضافه شود است.!!!!!

15)فناوریها:درست مثل ساختمان ها.فناوری ها همچنین میتوانند بر جذابیت های مهاجرتی منطقه ای اثرگذار باشند.در حال حاضر هیچ فناوری ای نمیتواند پاداش دهد اما مکانیک راه اندازی به آن اجازه می دهد به آن اضافه شود است.!!!!

چگونه گردش مهاجرت کار میکند.

هر منطقه یک جذابیت مهاجرتی یا درجه ی مطلوبیت میگیرد.اینها در مرحله بعد در برابر تمام مناطق مجاور تصاحب شده توسط دولت مقایسه میشوند.اگر منطقه ی مجاور مطلوب تر باشد،افزایش جمعیت خواهد داشت و منطقه دارای مطلوبیت کمتر جمعیت را از دست خواهد داد.

مردم تنها می توانند به یک منطقه مجاور مهاجرت کنند. این به این معنی است که مناطق جزیره تنها مهاجرت بین جزیره ای خواهند داشت.

.

 

 

 

 

1.jpg

photo_2016_07_30_02_47_20.jpg

 

photo_2016_07_30_02_47_24.jpg

photo_2016_07_30_02_47_27.jpg

 

 

 

 

تهیه و ترجمه مطلب : 

Zarmehr sokhra

 


به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ناموسن تو Mod manager نشون نمیده یه کمکی کن شهاب جان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری