رفتن به مطلب

توتال وار ایران

سایت و انجمن های مرجع رسمی توتال وار ایران آموزش مودینگ سری توتال وار و ساخت بسته های الحاقی، دانلود مود، آموزش های مرتبط با بازی های توتال وار، خرید سری توتال وار اسکایریم و مود های مرتبط با بازی اسکاریم
کانال تلگرام

عنوان جدید توتال وار Total War: THREE KINGDOMS

این بازی که به تازگی توسط شرکت CA معرفی شده است در پاییز 2018 منتشر می شود و بازیکن قادرخواهد بود تا برای اولین بار در سری توتال وار دوران فئودال چین را تجربه کند. پرسش و پاسخ از مدیر شرکت CA در سایت توتال وار ایران
کانال تلگرام مشاهده جزییات

دانلود نسخه کرک شده Total War Warhammer 2

شرکت توتال وار کریتیو اسمبلی با ساخت Total War: Warhammer II به خوبی به همگان ثابت کرد که عزم خود را برای ساخت هرچه بهتر سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer جزم کرده و قصد دارد رکوردی بزرگ از خود به جای بگذارد. رکوردی که در نهایت قرار است به بزرگ‌ترین تجربه‌ی توتال‌وار و چه بسا بزرگ‌ترین تجربه‌ی بازی‌های استراتژی تبدیل شود و نام این استودیو را برای همیشه به عنوان پرچم‌دار بازی‌های استراتژی نوبتی ثبت کند.
کانال تلگرام دانلود کنید

دانلودمستقیم آخرین نسخه روم 2 توتال وار 2017

کانال تلگرام دانلود کنید
آخرین اخبار
  • خبر جدید:
  • توتال وار ایران به روز رسانی شد
LORD MOHAMMAD

آموزش وارد کردن یک مدل جدید به روم2 توتال وار توسط 3ds max

پست های پیشنهاد شده

سلام و درود

آموزشی که براتون تهیه کردم ، مربوط میشه به وارد کردن یک مدل سه بعدیه جدید( کلاهخود) به بازی روم 2 توتال وار

همچنین سعی میشه در آموزش های بعدی مدل های دیگه مثل زره و سپر و.... نیز آموزش داده بشه

1unk_1.jpg

swxr_2.jpg

jyvn_3.jpg

 

اگه هر قسمتی از اموزش براتون نامفهوم بود یا سوالی در رابطه با این موضوع داشتید  در این تاپیک بگین

 

دانلود

 

ویرایش شده در توسط LORD MOHAMMAD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول دادا همون چیزی که میخواستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی با تری دی مکس 2013 ست درسته؟!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1394/12/02, 01:11:08، MobinS گفته است :

ایول دادا همون چیزی که میخواستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی با تری دی مکس 2013 ست درسته؟!

بله با مکس 2013

 

 

ویرایش شده در توسط LORD MOHAMMAD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با  سلام من تازه عضو این سایت شدم 

من علاقه  زیادی به مود سازی دارم ولی خیلی سخته خداوکیلی  می خواستم بدونم راهی هست که با assembly kit به تور سه بعدی یونیتم رو بسازم و چطوری میتونم در بازی استفادشون کنم با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

برای اینکه یونیت بسازین فقط اسمبلی کیت کافی نیست ،  ( اسمبلی کیت بیشتر واسه ظاهر یونیته)

بایستی  از طریق نرم افزارpack file manager  یونیت های جدید بسازید ( که بگردین اموزششو در انجمن ، یا سنتر پیدا کنین)

 

در مورد سه بعدی : شما باید مدل سه بعدی خودتون در در تیری دی مکس یا مایا بسازید ، بعدش با اسمبلی کیت میتونین وارد بازیش کنین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پک فایل منیجر رو دارم ولی  یه جورایی پیچیدس 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من در اول با اسمبلی کیت یونیتمو ساختم و بعدا با پک فایل منیجر چیز هایی  به برنامه نویسیش اضافه کردم یه یونیت ارچر سنگین بود ولی بعد اجراش سرباز علاوه بر اینکه تعقیری در ظاهرشون نشده بود اندازه هاشون هم بزرگ و کوچیک شده بود 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 ساعت قبل، Amir daray گفته است :

من در اول با اسمبلی کیت یونیتمو ساختم و بعدا با پک فایل منیجر چیز هایی  به برنامه نویسیش اضافه کردم یه یونیت ارچر سنگین بود ولی بعد اجراش سرباز علاوه بر اینکه تعقیری در ظاهرشون نشده بود اندازه هاشون هم بزرگ و کوچیک شده بود 

 

شما مطمینا از واریانت چیزی نمیدونید برای همین تغییر نمیکنه! احتمالا شما رفتی تو دیتابیس main unit یا land unit و اونجا زره هارو عوض کردی!

اون زره ها شکل ظاهری ندارند فقط برای قدرت تعریف شده تو یه دیتابیس دیگ مثلا ارمورشون چقدر باشه... در رابطه با اندازه هم تو دیتابیس(db) unit variant باید رو عدد پیشفرض باشه که اینو میشه از بقیه یونیتا تشخیص داد و درستش کرد

اگه میخای شکل ظاهری یونیت هارو تغییر بدی هر یوینت یه واریانت (variant) داره که براش مدل های کلاه خود و اینجور چیزا رو براش انتخاب میکنی بنظرم از ریسکین یونیت ها شروع کن بعد برو سراغ یونیت سازی چون چیزی از واریانت بلد نیستی برای همین این پیشنهاد میکنم این variant رو یاد بگیری حله...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اون کلاهخود رومی رو اول بازی چجوری یه کاری کرده بودی که 3dmax بخونه؟

ویرایش شده در توسط Barbodshahr

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×