رفتن به مطلب

توتال وار ایران

سایت و انجمن های مرجع رسمی توتال وار ایران آموزش مودینگ سری توتال وار و ساخت بسته های الحاقی، دانلود مود، آموزش های مرتبط با بازی های توتال وار، خرید سری توتال وار اسکایریم و مود های مرتبط با بازی اسکاریم
کانال تلگرام

عنوان جدید توتال وار Total War: THREE KINGDOMS

این بازی که به تازگی توسط شرکت CA معرفی شده است در پاییز 2018 منتشر می شود و بازیکن قادرخواهد بود تا برای اولین بار در سری توتال وار دوران فئودال چین را تجربه کند. پرسش و پاسخ از مدیر شرکت CA در سایت توتال وار ایران
کانال تلگرام مشاهده جزییات

دانلود نسخه کرک شده Total War Warhammer 2

شرکت توتال وار کریتیو اسمبلی با ساخت Total War: Warhammer II به خوبی به همگان ثابت کرد که عزم خود را برای ساخت هرچه بهتر سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer جزم کرده و قصد دارد رکوردی بزرگ از خود به جای بگذارد. رکوردی که در نهایت قرار است به بزرگ‌ترین تجربه‌ی توتال‌وار و چه بسا بزرگ‌ترین تجربه‌ی بازی‌های استراتژی تبدیل شود و نام این استودیو را برای همیشه به عنوان پرچم‌دار بازی‌های استراتژی نوبتی ثبت کند.
کانال تلگرام دانلود کنید

دانلودمستقیم آخرین نسخه روم 2 توتال وار 2017

کانال تلگرام دانلود کنید
آخرین اخبار
  • خبر جدید:
  • توتال وار ایران به روز رسانی شد
w.ss

ورژن جدید مود ساخت خودم برای ایجاد چالش در آتیلا

پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت دوستان خوب توتالوار باز.من این مینی مود رو ساخته بودم ولی الان تکمیلش کردم.ویژگیهای مینی مود:

1)طولانی کردن نبرد تن به تن و حذف حالت عدم تعادل سربازا در موقعیکه یکی از سربازا بهت سیخ میزنه

2)کاهش 80 درصدی سیخزنی سربازا بهم.جایگزینی یک انیمیشن سریع بجای سیخزنی برای یونیتهای شمشیر دار طوریکه اگه کسی در اثر سیخزنی مرد طبیعیتر باشه.

3)برداشتن خاک بلند شدن در موقع برخورد تیر به زمین که باعث فریمدهی بهتر میشه.

4)افزایش مردم در بتل.

5)امکان غنیمت منجنیقها بصورت 100 درصد.در حالت عادی شانس به غنیمت گرفتن منجنیقها توسط پیروز نبرد 50 درصد بود.

تغییرات کمپین:

1)کاهش پول نگهداری ارتش و یونیتهای فکشنهای هون(1/5)،بربرها1/3 عربها1/4 و دستکاری اختصاص بودجه نظامی بیشتر برای همه فکشنها که باعث شده تعداد ارتشهای نقشه تقریبا دو برابر حالت عادی شه.

2)افزایش مقدار بازسازی یونیتها در هر ترن نسبت به حالت عادی.

3)افزایش بودجه نظامی شورشیا که باعث شده شورشها خفنتر شه.

4)امکان ایجاد کنفدراسیون برای همه اقوام.البته اسمش کنفدراسیون نیست بلکه پیوستن به امپراطوریه.

5)raze فقط واسه نماد ها هست و پول حاصل از raze رو خیلی بیشتر از sack کردم که هون حسابی پولدار شه.

کلا خواستم مودی بسازم که بازی رو پر از چالش کنه چون حالت عادی ازبس اتفاقی نمیوفته با ساسانی حوصلم سر رفت.

ویژگیهای جدید:

-افزایش مقدار پول و غذای دزدی حاصل از حالت raid،این یه قلم میتونه اقتصاد هون و کشورای مهاجم رو خوب کنه.در آمد پایه raid از 100 به 500 تغییر و فود هم از 5 به 15 تغییر کرد.

-افزایش انتشار پایه هون از 5 به 10.این هم باعث افزایش تعداد ارتشهای هون میشه.

-سخت شدن دیپلماسی.مثلا الان raid در زمین یه فکشن دیگه میزان منفی شدن دیپلماسی رو بجای -20 در هر ترن -50 میکنه.عدم مشارکت در جنگ در کنار دوستتون 100- بجای 50-.

و همچنین گزینه های مثبت تقریبا نصف شده مثلا بجای 50 شده 25.

-قابلیت جایگزینی یونیتهای آسیب دیده هون در هر مکان و حتی در حالت raid با سرعت زیاد.البته بقیه فکشنها در حالتی که تو شهر خودشون باشن سرعت جایگزینی بالا میره ولی هون در هر مکانی باشه.این حالت باعث میشه ارتش داغون شده هون بسرعت در عرض حداکثر 2 ترن اگه خیلی داغون شده باشه  نو نوار بشه.

-اما یسری قابلیتها هم از برخی مینی مودهای خوب سنتر توش گذاشتم از جمله:

1)دو برابر شدن نگهبانای شهر.(بدلیل جنگهای داخلی و خارجی زیاد نیاز به دفاع خوب از شهرها بود)

2)افزایش ایستادگی دیوارها و برجها و درب

آپدیت شده در تاریخ 1394/4/7:

تغییرات:

1)حذف کامل سیخ زنی یونیتها توسط یه مینی مود که برای دانلود گذاشته بودم با مودم ترکیب کردم.البته با تغییراتی که دادم تو موده مثلا اضافه کردن انیمیشنهای خوبی که پاک شده بود و همچنین تعریف دو مورد انیمیشن که بدلیل اینکه اسمش بود ولی تعریفش نبود اگه کشتی دارای سربازای اسکریمیش مارین رومی و همچنین آرچر سپر دار برمیداشتین کرش ایجاد میشد که الان کرش نداره.تغییر دیگه اینه که اگه یه یونیت شترسوار با یونیت دیگری نبرد میکرد اصلا هیچ حرکتی از سوی هم شاهد نبودیم که من درستش کردم.

بقیه مود کاملا با ورژن 1.3 آتیلا بروز شده.اون قسمت raze که فقط برای هون هست الان sack هم برای هون داره چون جدولش تو ورژن جدید آتیلا باز نمیشد که کاری کنم که هون فقط raze داشته باشه بنابراین این جدولو از ردیوس برداشتم.فکر کنم مودمون مود خیلی توپی شده.

فیکس مود در تاریخ 8 تیر:

متاسفانه بدلیل اینکه برخی مشکلات مود قابل حل نیست من مجبور شدم سیخ رو برگردونم.اما با توجه به اینکه کاملا با ماهیت سیخها آشنا شدم تونستم خییییییییییلی کمش کنم.اما چرا کامل حذفش نکردم؟بدلیل مشکلات زیر:

1)یونیتهای خشکی واقع در کشتی های ترابری تو نبردای تن به تن دریایی جز دفاع نمیتونن کاری کنن.چون انیمیشن سیخ زنی یونیتهای خشکی رو حذف کرده بودم.

2)یونیت شتر سوار چون انیمیشن مپچ کامبت نداره و فقط سیخ زنی داره عملا اگه اونو حذف کنیم تو میدون جنگ نه شتر سواره میجنگه و نه نفر مقابلش و اگه انیمیشن سیخزنی رو برای شتر بذارم شتر سوار حمله میکنه ولی نفر مقابل جز دفاع کاری نمیکنه و برای همین در نبرد با پیاده نظام عملا پیاده نظام نمیتونه کاری کنه.

برای همین عطا رو به لقایش بخشیدم و بیخیال حذف کامل سیخ شدم.بجاش با دستبرد در انیمیشنها، انیمیشنهای سیخزنی بهترو گذاشتم و باقیشو حذف کردم.و همچنین میزان این انیمیشن سیخزنی کاهش چشمگیری داشته.امیدوارم خوشتون بیاد.در ضمن پرچمدار یونیتها هم ازین به بعد دارای نبرد تن به تن هست.

دانلود:http://www.mediafire.com/download/sdq2tdns1akdd9x/Champions_battle_v13.rar

در صورت آپدیت شدن تو همین تایپیک لینک جدید قرار میگیره.در ضمن پیشنهاد و انتقادی برای بهبود مود دارید بفرمایید.

ویرایش شده در توسط w.ss

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×