Welcome to مرجع رسمی توتال وار ایران || Persian Total War Official

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

مهمان

ابزار مود سازی آتیلا توتال وار Total War Attila Assembly Kit برای دانلود منتشر شد

39 پست در این موضوع قرار دارد

درود دوستان . خبر دارید که مدت ها پیش این کیت در استیم قابل دانلود بوده است . اما کسانی که نسخه کرکی بازی میکنند یا استیم را ندارد این کیت اکنون در مدیافایر قرار داده شده است . برای مپ سازی و کارهای روی زمین و ایجاد محیط های جنگ نیاز به فایل های terrain دارید 

http://www.mediafire...rrain.Pack.0.7z

http://www.mediafire...rrain.Pack.1.7z

http://www.mediafire...rrain.Pack.2.7z

 

این هم اسمبلی کیت اصلی و. برنامه اصلی با حجم 300 مگابایت برای کسانی که خراب بود لینک :

http://www.mediafire...bly.Kit.BETA.7z

دوستان مود ساز دانلود کنند و مشکلات این بخش را در اینجا پست کنید . به امید پیشرفت توتال وار ایران با کمک این کیت و پیوستن مود سازان بیشتر به تیم ما ! 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک خرابه

ویرایش شده در توسط OLYMPIA005
MobinS پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ی سوال امکانش هست برا روم کار کنه؟چون خیلی چیزاش شبیه رومه 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه اصلا امکان نداره . چون فایل های دیتابیسش به اسم دیتابیس های اتیلاس ! 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای مپ سازی و کارهای روی زمین و ایجاد محیط های جنگ نیاز به فایل های terrain دارید 

http://www.mediafire.com/download/624fio16j8j4566/Terrain.Pack.0.7z

http://www.mediafire.com/download/2718zd5egcx3dd2/Terrain.Pack.1.7z

http://www.mediafire.com/download/i8ikk5qlh75cl9h/Terrain.Pack.2.7z

 

این هم اسمبلی کیت اصلی و. برنامه اصلی با حجم 300 مگابایت برای کسانی که خراب بود لینک :

http://www.mediafire.com/download/ess546q9rpmjz71/Assembly.Kit.BETA.7z

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا هر کسی که دان کرده ی توضیح در بارش بده + عکس :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب من دان کرده بودم :D مثل کیت روم 2 عه همون تیبل ادیتور ها و یونیت ادیتور ها رو داره و کارهاش مثل همونه

چیز جدیدی که اضافه شده همون ادیت محیط های جنگی هست که میتونید یک محیط بسازید و اونو توی کاستوم بتل بازی کنید ! ساخت محیط آسونه ولی نکته ای که داره این چون هنوز تو فاز بتا به سر میبره موقعی که میخای محیط رو سیو کنی تا pack کنه ارور میده و کل کارها از بین میره !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

oops یعنی منتظر بشیم :D

من بیشتر تو کف ادیت محیط نبرد هستم :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از دوست گرامی، شهاب جان عزیز که این برنامه رو گذاشتن.اگه میشه یه آموزش اولیه هم ازین برنامه بذارید چون من نمیدونم چی رو حتی باید بزنم تا اجرا شه همش هم ارور میده.شهاب من یه سوال دیگه هم ازت دارم اونم اینه که اگه بخوایم پول حاصل از sack یا

raze کردن شهرها رو بیشتر کنیم کدوم جدول فایل data.pack رو باید دستکاری کنیم؟آخه میخوام یه مینی مود بسازم که هون خییییییییییلی قوی بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی پیچیدست به این راحتیا نمیشه کار باهاش رو یاد گرفت

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میگم هی من پیشنهاد دادم یه پروژه راجب حمله اعراب به ایران بسازین ولی دوستان حال نکردن تا اینکه خارجیا اومدن ایدمو دزدیدن حالا میخوان یه همچین چیزی بسازن :D

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?686396-Islamic-Rashidun-DLC

اما برنامه بالا.من تا اونجایی که مدل سرباز میسازه پیش رفتم ولی دیگه نمیدونم با مدل سیو شده چیکار کنم تا تو بازی ظاهر بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

<script type='text/javascript'>window.mod_pagespeed_start = Number(new Date());</script>

 

میگم هی من پیشنهاد دادم یه پروژه راجب حمله اعراب به ایران بسازین ولی دوستان حال نکردن تا اینکه خارجیا اومدن ایدمو دزدیدن حالا میخوان یه همچین چیزی بسازن :D

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?686396-Islamic-Rashidun-DLC

اما برنامه بالا.من تا اونجایی که مدل سرباز میسازه پیش رفتم ولی دیگه نمیدونم با مدل سیو شده چیکار کنم تا تو بازی ظاهر بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

اگه با ساسانیان هم بشه بازی کرد یه چیزی در غیر اینصورت تحریمش میکنم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اصل جنسش ساسانیانه وگرنه برداشتن یه مشت هپلی چه حالی داره.من که گفته بودم بروبچ خودمون بسازن که اصلا از موضوع استقبال نشد.ولی بنظر من یه ایده عالیه.چون هم داستانش جذابه هم با دوره آتیلا 200 سال تفاوت داره یعنی تقریبا یونیتاش همونه.اگه ساختنش امیدوارم

اعربا عین مور و ملخ زیاد باشن تا حوصلمون سر نره.چه دفاعی بکنیم از ساسانیان.کلا من عاشق امور دفاعیم تا حمله.بازیای سختو دوست دارم.

خدمت شما عرض شود که از موضوع شما استقبال شد ولی ما میخواهیم یک پهلوان داشته باشیم که حمله اعراب جزیی از وقایع دوران باشه ! گرچه من به این مودی که ساختن اصلا اعتقادی ندارم ! ما خودمون حمله اعراب رو اونطوری که میخواهیم میسازیم ! کیت آتیلا هم در اختیار داریم که به سادگی میشه این کار ها رو کرد ! یونیت های سروش نیز به مود زرق و برق خیلی چشمگیری میده ! هنوز موندیم که مودی که بسازیم با یونیت های سروش ادغام کنیم و یک پروژه بسازیم مثل سورنا یا اینکه نه ... خلاصه درمورد آپدیت سورنا هم بگم چون من مدتی سرم خیلی شلوغه فعلا امکانش نیست که بیشتر کار کنم ولی تا جای ممکن بدونید یک سری تغییرات جالب در DLC سورنا انجام دادیم که حسن قربانی بعدا توضیح میده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی پیچیدست به این راحتیا نمیشه کار باهاش رو یاد گرفت

 

نه پیچیده نیست ! اتفاقا راحت تر از پک منیجیره ! 

حالا وقت شد آموزش میذارم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

/user/1-shahab/" title="">Shahab جان من یه سوال ازت دارم.چجوری میشه پول حاصل از raze شهرها رو با برنامه pfm زیادش کرد.کدوم جدولو باید دستکاری کرد.من میخوام هون sack نداشته باشه و فقط شهرها رو raze کنه ولی از نابودی شهرها

همون مقدار پول sack رو بدست بیاره.اینجوری هون خفنتر میشه.چون من برای هون هم تعمیر یونیتاش رو سریعتر کردم و هم قیمت یونیتاش و قیمت نگهداریشو 1/5 کردم.اگه کار بالا رو بکنم حرکت و پیشرفت ارتش هون تو نقشه خیلی زیاد میشه.

در ضمن اگر میشه یه تایپیک بزنید راجب این پروژه جدیدتون که نامش تاخت و تاز ساسانیان هست و بگین داستانش راجب چیه و چه برنامه هایی براش دارین.

ویرایش شده در توسط w.ss

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پروژه تاخت و تاز ساسانیان پروژه ای مثل سورنا نیست بیشتر اومده یونیت ها رو پوشش داده که مسئولش سروش ترابی هست . 

اون سوالت هم خیلی ساده توی این تیبل هست : 

 campaign_variables

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

 مشگل اصلی کمپین ساسانی در آتیلا آسانی بیش از حد آن است

در تاریخ میخوانیم  که ساسانیان از شرق مورد حمله قبایل بیابان گرد و بعد از آن مورد حملات سنگین هپتالیان قرار میگیرند که در گیم آتیلا به آن توجه نشده است.

لطفا با گروه مود سازی که دارید ، کمپین ساسانی رو از این وضعیت در بیارید. 

ویرایش شده در توسط Almas1985

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جناب الماس . CA اومده قبایل شرق ایران رو متحد ساسانی و زیر دستش در آورده ولی در طی بازی بعضیاشون خیانت میکنن . بسته به عملکرد بازیکن ، خیانت های شرق ساسانیان آشکار میشه . 

اطلاعات خیلی خوبی دارید . درمورد مودی که در آتیلا (ایشالا بسازیم ) ، سروش که از مود سازی ظاهرا انصراف داد حالا با حسن و بقیه بچه ها کار میکنیم شما مسئول تاریخ و تحقیقات باش

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میشه تو مودینگ روم 2 و آتیلا نقشه رو تغییر داد؟!مثل مدیوال 2 یا روم 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

توی روم  نمیشه ولی توی آتیلا با کیت میشه یه کارهایی کرد ولی نه به اون وسعت . چون اینجا با فایلی به فرمت tile.list سر و کار داریم که من این فایل رو آنالیز کردم با ویژوال 2014 و دیدم خیلی hard coded هست و به این راحتیا و دستی نمیشه کاری کرد مگر اینکه موتور بازی رو در اختیار داشته باشیم یا یک نرم افزاری برای ادیت این فایل ها باشه . نکته جالب اینه که این فایل فقط 3 مگابایت حجم داشت و فقط شامل اطلاعاتی از اینکه کدام normal و کدام تکسچر و درخت در کجا باشه . ولی مکان قلعه ها ، سربازان و شهر ها در startpos.esf تعیین شده که از یک سری معادلات دایره و بیضی تبعیت میکنه مختصاتش که باز هم سر و کار زدن با اون اعداد واقعا سر درد آوره (در مود سورنا علت باگ اولیه در هم بودن دو ارتش مرز ارمنستان و ارتش ارمنستان که توسط حسن قربانی کشف شد همین بود که فیکسش کردم ) 

 

فایل های tile.list هم برای جنگ ها هم طراحی شده . در مدیوال و روم طراحی محیط کاملا تصادفی بود ولی در روم 2 یک سری مناطقی تحت عنوان tile یا همان کاشی طراحی شده . حدود صد ها کاشی طراحی شده که هرکدام چند کیلوبایت هستند . (تکسچر ها در فایل های دیگری موجود هست ولی فایل های tile_list فقط ورودی های تکسچر و خروجی ها را تعیین کرده برای همین حجمش کمه ) این کاشی ها هر کدام حدود یک کیلومتر مربع هستند . در روم 2 در جنگ اصلا متوجه تکراری بودن محیط ها نمیشید چون محیط ها واقعا بزرگ هستند . مثل چرخش زمین که اصلا متوجه اون نمیشیم چون زمین بزرگه ! 

حالا اگر طبق ترفندی که قبلا توضیح دادم دوربین روم 2 را آزاد کنید و محدودیت ارتفاع رو بردارید و دوربین را تا بالاترین وضعیت بالا ببرید متوجه کاشی ها میشید که مثلا یک جنگل تشکیل شده از حدود 10 مربع یک کیلومتر در یک کیلومتر که هر مربع عینا مشابه مربع کناری هست با این تفاوت که مربع کناری فقط rotation داره . اگر یک درخت را نشانه گذاری کنید میبینید در فواصل یک سان عینا تکرار شده ولی در محیط جنگ چون وسعت بازی زیاد هست معلوم نیست .

 

 

این فایل ها فایل های بسیار جالبی هستند که در مدیوال و روم 1 نبود . برای همین طراحی محیط در مدیوال 2 و روم 1 و حتی مپ سازی به سادگی صورت میگرفت

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
í??€?€?úC¾Ÿª?€€@@€Â€Âòÿÿÿng]/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\2x3\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\4x4\aa1terrain\tiles\battle\river_ford\2x2_lt_rt_ford\aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\2x3\ac/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\4x4\ab/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\2x1\aa1terrain\tiles\battle\river_ford\2x2_bl_rt_ford\aa'terrain\tiles\battle\river\2x2_lb_rb\aa'terrain\tiles\battle\river\1x1_blend\aa%terrain\tiles\battle\dunes\1x1\1x1_aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\2x3\ab/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\3x1\aa,terrain\tiles\battle\roads\2x2_endpiece_l\aa%terrain\tiles\battle\dunes\2x2\2x2_aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\2x2\ac/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\4x4\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\2x1\aa0terrain\tiles\battle\roads\2x2_straight_br_tr\aa'terrain\tiles\battle\river\2x2_bl_rt\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\1x1\aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\1x1\aa'terrain\tiles\battle\river\2x2_br_rt\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\1x1\ab0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\4x4\ab'terrain\tiles\battle\river\2x2_lt_bl\aa0terrain\tiles\battle\roads\2x2_straight_br_tl\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\2x3\aa0terrain\tiles\battle\roads\2x2_straight_bl_tr\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\8x8\ab/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\2x2\ab0terrain\tiles\battle\roads\2x2_straight_bl_rb\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\2x2\aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\4x4\aa,terrain\tiles\battle\river\4x4_y_l1_t3_r3\aa3terrain\tiles\battle\roads\2x2_junction_br_tl_tr\aa0terrain\tiles\battle\roads\8x5_straight_l4_r0\aa7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\2x3\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\2x2\ab%terrain\tiles\battle\dunes\8x8\8x8_aaEterrain\tiles\battle\settlement_sassanid_cities\sassanid_city_c\minor/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\4x4\ab7terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_desert\4x4\acAterrain\tiles\battle\eastern_desert_mountains\large_point_45_r\aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\2x3\ac/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\8x8\aa0terrain\tiles\battle\roads\6x2_straight_b0_r1\aa0terrain\tiles\battle\roads\6x2_straight_b0_r0\aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\4x4\ad%terrain\tiles\battle\dunes\4x4\4x4_aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\4x4\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\3x1\aa#terrain\tiles\battle\lakes\18x25\aa5terrain\tiles\battle\terrain_rolling_hills_med\8x8\ac0terrain\tiles\battle\river_start\2x2_small_br\aa'terrain\tiles\battle\river\2x2_lb_rt\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_rugged\2x3\aa/terrain\tiles\battle\light_forest_plains\1x1\ab/terrain\tiles\battle\light_forest_rugged\1x1\aa0terrain\tiles\battle\roads\2x2_straight_br_lt\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_rugged\4x4\ab0terrain\tiles\battle\light_forest_rolling\2x2\ad/terrain\tiles\battle\dense_forest_plains\2x2\aa'terrain\tiles\battle\river\2x2_lt_rb\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_rugged\2x3\ac0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\8x8\ac.terrain\tiles\battle\terrain_plains_med\2x3\aa1terrain\tiles\battle\river_ford\2x2_lt_bl_ford\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_rugged\1x1\aa*terrain\tiles\battle\terrain_plains\4x4\aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\8x8\ad.terrain\tiles\battle\terrain_plains_med\2x1\aa/terrain\tiles\battle\dense_forest_rugged\4x4\ac*terrain\tiles\battle\terrain_plains\4x4\ab/terrain\tiles\battle\light_forest_rugged\4x4\ac/terrain\tiles\battle\light_forest_rugged\2x3\ab,terrain\tiles\battle\river\4x4_y_l2_t3_r3\aa4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_med\4x4\ac4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_med\2x3\ab4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_med\2x3\aa0terrain\tiles\battle\light_forest_rolling\1x1\aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\2x3\ab0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\1x1\aa0terrain\tiles\battle\dense_forest_rolling\1x1\ab4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_med\2x3\ac/terrain\tiles\battle\dense_forest_rugged\4x4\aa,terrain\tiles\battle\roads\2x2_endpiece_r\aa0terrain\tiles\battle\light_forest_rolling\2x3\ac0terrain\tiles\battle\roads\8x5_straight_l0_r4\aa4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hills_med\1x1\aa1terrain\tiles\battle\river_ford\2x2_br_rt_ford\aa"terrain\tiles\battle\lakes\12x9\aa4terrain\tiles\battle\terrain_rugged_hillsmed\2x2\ac0terrain\tiles\battle\roads\6x2_straight_l0_b5\aaA

مثلا این بخشی از ورودی های مپ نبرد سامرا در آتیلا هست . ورودی های فایل های زمین ، درخت و پوشش گیاهی

حالا ارتفاعات و پستی بلندی ها یا به طور کل عوارض زمین هم در یک تکسچر غیر قابل باز شدن در فتوشاپ اینه : (مربوط به نبرد سامرا ) که به فرمت jpg تبدیلش کردم . میشه با ارتفاع ها بازی کرد و تغییرشون داد

lf_height_map.jpg

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

<script type='text/javascript'>window.mod_pagespeed_start = Number(new Date());</script>

 

جناب الماس . CA اومده قبایل شرق ایران رو متحد ساسانی و زیر دستش در آورده ولی در طی بازی بعضیاشون خیانت میکنن . بسته به عملکرد بازیکن ، خیانت های شرق ساسانیان آشکار میشه . 

اطلاعات خیلی خوبی دارید . درمورد مودی که در آتیلا (ایشالا بسازیم ) ، سروش که از مود سازی ظاهرا انصراف داد حالا با حسن و بقیه بچه ها کار میکنیم شما مسئول تاریخ و تحقیقات باش

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک دانلود دیگه ای نیست؟؟270 مگ دانلود کرده بودم بعد که متوقفش کردم و دوباره زدم دانلود بشه خراب شد. :angry:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همینم به زور پیدا شد :D نه لینک دیگه ای نیست خوشبختانه مدیافایره مشکلی نداره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری