رفتن به مطلب
آخرین اخبار
  • خبر جدید:
  • توتال وار ایران به روز رسانی شد

mehran_totalwar

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد mehran_totalwar در اردیبهشت 25 2017

mehran_totalwar یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره mehran_totalwar

Profile Information

  • سیستم
    dell latitude e6410
    cpu:core i 5
    graphic:intel 512 mb
    ram:4gb
  • علاقه به توتال وار
    روم
  1. مشکلات بازی Total War™: Attila

    سلام منم همین مشکلو دارم ویندوزم 7 چجوری حل کردی مشکلتو
  2. مشکلات بازی Total War™: Attila

    کسی نیست جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی به جز mamaddada که از سال 94 نیومده تو سایت کسی دیگه این مشکلو نداره؟
  3. نحوه قدم به قدم نصب مود ها در روم 2 توتال وار

    مود رو که نصب کردم .لانچ کردم بازی کرش کرد واسه همه مود ها اینجوریه ورژن بازیم ام÷رور ادیشن 2.0.0 هست
  4. سلام با توجه به اینکه هنوزم خیلی ها روم 1 رو بیشتر بازی میکنن گفتم ی کمکی بشه بهشون اینجا میخام بهتون یاد بدم چجوری فایلای ÷وشه data روم 1 رو چجوری ادیت کنین تا به بازی لذت بیشتری اضافه بشه 1_ساخت چندین یونیت نامیرا در 1 ترن برای این کار وارد ÷وشه ی data بازی شوید و فایل export_descr_unit شده و اسم سربازی که میخاین تغییرش بدین رو سرچ کنید دقیقا همون عددایی که میگم وارد کنید تا بازیتون کرش نکنه در اینجا من مثلا یونیت Hastati رو انتخاب کردم type roman hastati dictionary roman_hastati ; Hastati category infantry class light voice_type Light_1 soldier roman_hastati, 40, 0, 1 attributes sea_faring, hide_forest, can_sap formation 1, 2, 2, 3, 4, square stat_health 1, 0 stat_pri 11, 2, pilum, 35, 2, thrown, blade, piercing, spear, 25 ,1 stat_pri_attr prec, thrown ap stat_sec 7, 2, no, 0, 0, melee, simple, piercing, sword, 25 ,1 stat_sec_attr no stat_pri_armour 5, 4, 5, metal stat_sec_armour 0, 1, flesh stat_heat 3 stat_ground 2, 0, 0, 0 stat_mental 6, normal, trained stat_charge_dist 30 stat_fire_delay 0 stat_food 60, 300 stat_cost 1, 440, 170, 50, 70, 440 ownership roman بالایی فایل دست نخوردست بعد ویرایش باید اینجوری بشه type roman hastati dictionary roman_hastati ; Hastati category infantry class light voice_type Light_1 soldier roman_hastati, 60, 0, 1 attributes sea_faring, hide_forest, can_sap formation 1, 2, 2, 3, 4, square stat_health 15, 15 stat_pri 63,63, pilum, 35, 2, thrown, blade, piercing, spear, 25 ,1 stat_pri_attr prec, thrown ap stat_sec 7, 2, no, 0, 0, melee, simple, piercing, sword, 25 ,1 stat_sec_attr no stat_pri_armour 63, 63, 63, metal stat_sec_armour 0, 1, flesh stat_heat -2 stat_ground 2, 0, 0, 0 stat_mental 30, normal, highly_trained stat_charge_dist 30 stat_fire_delay 0 stat_food 60, 300 stat_cost 0, 440, 170, 50, 70, 440 ownership roman دقیقا اعداد رو طبق نوشته بالا تغییر بدید بیشتر از اون نزارید ممکنه بازیتون کرش کنه با این کار سرباز دیگه نمیمیره و تو 0 ترن ساخته میشه و تعدادش 60 تامیشه 2-افزایش movment point (حرکت بی نهایت) همونطور که میدونین تو هر ترن میتونین اندازه ی خیلی محدودی ارتشتون رو حرکت بدید برای بی نهایت کردن حرکت در ÷وشه ی data فایل descr_character رو باز کنین با ی صفحه مواجه میشین اون توضیحات اولش که مهم نیست ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; starting_action_points 80 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; type named character actions moving_normal, moving_quickmarch, garrison, assault, attack, besiege, entrench, ambush, diplomacy, bribe, exchange, building_fort, building_watchtower wage_base 200 faction romans_julii dictionary 15 strat_model sm_roman_general battle_model roman_general battle_equip gladius, chainmail shirt helmet and rectangular shield faction romans_brutii dictionary 15 strat_model sm_roman_general battle_model roman_general battle_equip gladius, chainmail shirt helmet and rectangular shield faction romans_scipii . . . . فقط کافیه قسمت starting_action_points 80 عدد80 رو به هر عددی میخواین تغییر بدین مثلا 80000000 اونوقت حرکت برای همه کاراکترها بی نهایت میشه 3-افزایش mercenaries (سرباز های مزدور) برای اینکار مسیر زیر رو دنبال کنید data/world/maps/campaign/imperial_campaign/descr_mercenaries فایل descr_mercenaries رو باز کنید.اونجا اسم مناطق(نه ایالت ها)و تعداد mercenaries یونیت ها نوشته شده مثلا برای افزایش مزدور در روم این قسمت ویرایش میشه در شمال ایتالیا فقط یک نوع یونیت samnite worrior pool Northern_Italy regions Etruria Umbria Latium unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 برای افزایش چند بار همون رو copy کن تا زیاد بشه pool Northern_Italy regions Etruria Umbria Latium unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 unit merc samnite, exp 0 cost 750 replenish 0.03 - 0.05 max 1 initial 0 4-تغییر نام فکشن ها در بازی برای اینکار در ÷وشه data فایل وارد ÷وشه text شده و فایل expanded_bi رو باز کنین در قسمت ¬ Faction Names اسم هر فکشن در ÷رانتز و در جلوی ÷رانتز نوشته شده برای تغییر اسم اسم روبروش رو عوض کنید مثلا فکشن The Greek Cities GREEK_CITIES} The Greek Cities} رو به Spartans GREEK_CITIES} Spartans} 5-تغییر دی÷لوماسی بین فکشن ها برای اینکار فایل descr_strat شوید data/world/maps/campaign/imperial_campaign/descr_strat برید تو قسمت اخر فایل جایی که نوشته ; >>>> start of diplomacy section <<<< ;DS_ALLIED = 0 ;DS_SUSPICIOUS = 100 ;DS_NEUTRAL = 200 ;DS_HOSTILE = 400 ;DS_AT_WAR = 600 core_attitudes romans_julii, -10 romans_brutii, romans_scipii, romans_senate core_attitudes romans_julii, 400 carthage core_attitudes romans_julii, 600 slave core_attitudes romans_brutii, -10 romans_julii, romans_scipii, romans_senate core_attitudes romans_brutii, 600 slave core_attitudes romans_scipii, -10 romans_julii, romans_brutii, romans_senate core_attitudes romans_scipii, 600 slave core_attitudes romans_senate, -10 romans_julii, romans_brutii, romans_scipii core_attitudes romans_senate, 600 slave core_attitudes macedon, 90 romans_brutii core_attitudes macedon, 600 slave core_attitudes egypt, 410 numidia core_attitudes egypt, 600 slave core_attitudes seleucid, 410 parthia core_attitudes seleucid, 600 slave core_attitudes carthage, 310 romans_julii, romans_scipii core_attitudes carthage, 90 numidia core_attitudes carthage, 90 spain core_attitudes carthage, 600 slave core_attitudes parthia, 90 armenia core_attitudes parthia, 600 slave core_attitudes pontus, 410 armenia core_attitudes pontus, 600 slave core_attitudes gauls, 410 romans_julii, spain core_attitudes gauls, 600 slave core_attitudes gauls, 90 germans, britons core_attitudes germans, 90 gauls core_attitudes germans, 310 britons core_attitudes germans, 600 slave core_attitudes britons, 310 germans core_attitudes britons, 600 slave core_attitudes armenia, 90 parthia core_attitudes armenia, 600 slave core_attitudes dacia, 90 romans_julii core_attitudes dacia, 410 germans core_attitudes dacia, 600 slave core_attitudes greek_cities, 410 romans_brutii, romans_scipii core_attitudes greek_cities, 600 slave core_attitudes numidia, 90 carthage core_attitudes numidia, 600 slave core_attitudes scythia, 600 slave core_attitudes spain, 410 carthage core_attitudes spain, 600 slave core_attitudes thrace, 310 romans_brutii core_attitudes thrace, 300 dacia core_attitudes thrace, 600 slave core_attitudes slave, 600 romans_julii, romans_brutii, romans_scipii, romans_senate, macedon, egypt, seleucid, carthage, parthia, pontus, gauls, germans, britons, armenia, dacia, greek_cities, numidia, scythia, spain, thrace faction_relationships romans_julii, 100 romans_brutii faction_relationships romans_julii, 100 romans_scipii faction_relationships romans_julii, 100 romans_senate faction_relationships romans_julii, 600 slave faction_relationships romans_brutii, 100 romans_julii faction_relationships romans_brutii, 100 romans_scipii faction_relationships romans_brutii, 100 romans_senate faction_relationships romans_brutii, 600 slave faction_relationships romans_scipii, 100 romans_julii faction_relationships romans_scipii, 100 romans_brutii faction_relationships romans_scipii, 100 romans_senate faction_relationships romans_scipii, 600 slave faction_relationships macedon, 600 slave faction_relationships egypt, 600 slave faction_relationships seleucid, 600 slave faction_relationships carthage, 600 slave faction_relationships parthia, 600 slave faction_relationships pontus, 600 slave faction_relationships gauls, 600 slave faction_relationships germans, 600 slave faction_relationships britons, 600 slave faction_relationships armenia, 600 slave faction_relationships dacia, 600 slave faction_relationships greek_cities, 600 slave faction_relationships numidia, 600 slave faction_relationships scythia, 600 slave faction_relationships spain, 600 slave faction_relationships thrace, 600 slave faction_relationships slave, 600 romans_julii, romans_brutii, romans_scipii, romans_senate, macedon, egypt, seleucid, carthage, parthia, pontus, gauls, germans, britons, armenia, dacia, greek_cities, numidia, scythia, spain, thrace ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ; >>>> start of regions section <<<< اون قسمت نوشته های بالا مهم نیست از قسمت faction_relationships romans_julii, 100 romans_brutii ....... از اینجا به بعد عددا رو تغییر بدین مثلا اگه میخای فکشن romans_julii با بقیه رومی ها در جنگ باشه عدد 100 رو به600 تغییر بده faction_relationships romans_julii, 600 romans_brutii faction_relationships romans_julii, 600 romans_scipii faction_relationships romans_julii, 600 romans_senate 6-بی نهایت کردن money بازم همون فایل descr_strat رو از مسیر زیر باز کنید data/world/maps/campaign/imperial_campaign/descr_strat بعد اسم فکشنی که میخاین ÷ولشو بی نهایت کنین سرچ کنین مثلا همون فکشن romans_julii faction romans_julii, comfortable caesar superfaction romans_senate denari 5000 settlement { level large_town region Etruria year_founded 0 population 4000 plan_set default_set faction_creator romans_julii building { type barracks militia_barracks } building { type core_building governors_villa } building { type port_buildings port } building { type defenses wooden_pallisade } building { type hinterland_farms farms } building { type hinterland_roads roads } } . . . قسمت denari 5000 رو به denari 50000000 عوض کنین تا بی نهایت شه 7-ساخت یونیت جنرال در روم توتال وار 1 مثلا اگه بخوای جنرال برای فکشن romans_julii بسازی اسم جنرالاشون هست roman generals guard cavalry در ÷وشه ی data فایل export_descr_buildings رو باز کنین اسم cavalry_barracks رو سرچ کن بعد زیرش اسم یونیت هایی که اون ساختمون میتونه بسازه رو میاره construction 3 cost 1200 settlement_min large_town upgrades { cavalry_barracks } } cavalry_barracks requires factions { spain, scythia, germans, gauls, dacia, carthaginian, eastern, parthia, egyptian, greek, roman, } { capability { recruit "carthaginian warhounds" 0 requires factions { spain, } recruit "carthaginian cavalry" 0 requires factions { spain, } recruit "carthaginian medium cavalry" 0 requires factions { spain, } recruit "barb cavalry gaul" 0 requires factions { gauls, } recruit "barb cavalry german" 0 requires factions { germans, } recruit "barb cavalry dacian" 0 requires factions { dacia, } recruit "barb cavalry scythian" 0 requires factions { scythia, } recruit "barb wardogs briton" 0 requires factions { britons, } recruit "barb wardogs dacian" 0 requires factions { dacia, } recruit "barb wardogs gaul" 0 requires factions { gauls, } recruit "barb wardogs german" 0 requires factions { germans, } recruit "barb wardogs scythian" 0 requires factions { scythia, } recruit "barb noble cavalry gaul" 0 requires factions { gauls, } recruit "barb noble cavalry german" 0 requires factions { germans, } recruit "barb noble cavalry dacian" 0 requires factions { dacia, } recruit "barb scythian nobles scythian" 0 requires factions { scythia, } recruit "barb noble horse archers scythian" 0 requires factions { scythia, } recruit "carthaginian cavalry" 0 requires factions { carthage, } recruit "numidian cavalry" 0 requires factions { numidia, } recruit "carthaginian medium cavalry" 0 requires factions { carthaginian, } recruit "carthaginian elephant forest" 0 requires factions { carthage, } and resource elephants recruit "numidian camel riders" 0 requires factions { numidia, } and resource camels recruit "east cavalry" 0 requires factions { pontus, } recruit "east horse archer" 0 requires factions { armenia, parthia, } recruit "east heavy cavalry" 0 requires factions { pontus, } recruit "east persian cavalry" 0 requires factions { parthia, } recruit "east cataphract archer" 0 requires factions { armenia, } recruit "egyptian cavalry" 0 requires factions { egyptian, } recruit "egyptian nubian cavalry" 0 requires factions { egyptian, } recruit "greek light lancer" 0 requires factions { macedon, } recruit "greek cavalry" 0 requires factions { seleucid, thrace, greek_cities, } recruit "greek medium cavalry" 0 requires factions { greek, } recruit "greek elephant small" 0 requires factions { seleucid, } and resource elephants recruit "roman cavalry auxillia" 0 requires factions { roman, } recruit "roman light cavalry" 0 requires factions { roman, } and not marian_reforms recruit "roman medium cavalry" 0 requires factions { roman, } and marian_reforms recruit "roman wardogs" 0 requires factions { roman, } در زیر همین یکی دیگه اضافه کن {,recruit "roman generals guard cavalry" 0 requires factions { roman اینو زیر چند تا بیلدینگ بعدی هم copyکن الان من این یونیتو فقط برای construction 3 قابل ساخت کردم ÷ایین تر construction 4و5و6و7 هست زیر همه اضافه کنین 8-ساخت یونیت با رمز همونطور که میدونین تو روم 1 نمیشه یونیت رو با رمز ساخت اینجا من روشی میگم که بتونین اینکارو عملی کنین ضمنا اگر بخواین یونیت نامیرا بسازین چون یونیت ها بین فکشن ها مشترکن به مشکل یرمیخورین اما با این روش دیگه مشکلی نیست دوباره فایل export_descr_unit رو باز کنین (از ÷وشه ی data) اسم سربازی که میخاین با رمز بسازین و قدرتشو زیاد کنین سرچ کنین مثلا eastern infantry سربازی که فقط parthia وslaves میتونن داشته باشن کل متن زیر رو copy کنین و در اخر فایل paste کنین type east infantry dictionary east_infantry ; Eastern Infantry category infantry class spearmen voice_type Light_1 soldier persian_sparabara, 60, 0, 1 attributes sea_faring, hide_forest, can_sap formation 1, 1, 2, 2, 5, square stat_health 1, 0 stat_pri 3, 1, no, 0, 0, melee, simple, piercing, spear, 25 ,0.73 stat_pri_attr spear, spear_bonus_8 stat_sec 0, 0, no, 0, 0, no, no, no, none, 25 ,1 stat_sec_attr no stat_pri_armour 3, 2, 5, leather stat_sec_armour 0, 0, flesh stat_heat 0 stat_ground 2, 1, 0, -1 stat_mental 2, low, trained stat_charge_dist 30 stat_fire_delay 0 stat_food 60, 300 stat_cost 1, 330, 150, 40, 50, 330 ownership eastern, slave بعد اینکه paste شد اونوقت قسمت type و divctionary رو عوض کنین مثلا اینجوری (جای دیگه رو دستکاری نکنین) همونطور که گفتم میتونین قدرتای یونیتو عوض کنین type infantry dictionary east_infantry ; Infantry category infantry class spearmen voice_type Light_1 soldier persian_sparabara, 60, 0, 1 attributes sea_faring, hide_forest, can_sap formation 1, 1, 2, 2, 5, square stat_health 1, 0 stat_pri 3, 1, no, 0, 0, melee, simple, piercing, spear, 25 ,0.73 stat_pri_attr spear, spear_bonus_8 stat_sec 0, 0, no, 0, 0, no, no, no, none, 25 ,1 stat_sec_attr no stat_pri_armour 3, 2, 5, leather stat_sec_armour 0, 0, flesh stat_heat 0 stat_ground 2, 1, 0, -1 stat_mental 2, low, trained stat_charge_dist 30 stat_fire_delay 0 stat_food 60, 300 stat_cost 1, 330, 150, 40, 50, 330 ownership eastern حالا وارد بازی بشین ~رو بزنین بعد در قسمت رمز ها مثلا برای شهر rome create_unit Rome infantry 5 9 9 9 وارد کنین تا 5 تا یونیت eastern infantry در شهر Rome ساخته شه فعلا بسه .. اگه دیگه چیزی خواستین و سوالی داشتین بگین ضمنا این روش ها برای مدیوال صدق میکنه فقط اونجا باید فایل هاشو باز کنین که سختتره از روم 1
  5. مشکلات بازی Total War™: Attila

    سلام اتیلا توتال وار رو نسخه last roman نصب کردم و وقتی وارد camp شدم بازی صدا داره ولی تصویر نداره مثل مشکل یکی از دوستان mamaddada که اون نمیدونم چجوری مشکلش حل شد بازی رو ا÷دیت کردم تا ورژن 1.6 بازم همون اش و همون کاسه اگه کسی مشکل منو داشت وحل شد راهنمایی کنه
×