رفتن به مطلب
آخرین اخبار
  • خبر جدید:
  • توتال وار ایران به روز رسانی شد

nikzi76

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. ماشین جنگی رومی: Spoiler: Hastatii ها: Spoiler: نبرد: Spoiler: مپ تاکتیکی: Spoiler: یونیت Velites در Rome II Encyclopedia (انگار مثل S2 اینم دایرةالمعارف داره...) Spoiler: یه نکته در بازه عکس آخر: انگار مقیاس قدرت ها تغییر کرده و تقریبا 10برابر شده! منبع
  2. سلام! اول برای اینکه مپتون کار کنه کارای زیر رو انجام بدید: (طریقه انجامشون قبلا گفته شده) به کل مپ یه ارتفاع بزرگتر از 0 مثلا 10 بدید. GROUNDTYPE کل مپ رو به یه چیز مثلا fertile high تغییر دهید. REGION کل مپ رو به Latium بدهید و به آن governors_house را اضافه کنید.(بزارید town بماند و دست نزنید.) حالا نحوه اضافه کردن کارکتر و منابع: در حالت پیش فرض شما 2 فکشن دارید: slave و romans_senate! slave ها را لازم نیست ارتش بدهید ولی به تمامی فکشن ها باید حداقل یک ارتش بدهید و فرمانده آن را شاه کنید تا فکشن نابود نشود... حال Add character را برای senate بزنید و اول از همه او را family member و leader کنید و سنی بزرگتر از 15 به او بدهید. تایم command , influence, management , subterfuge رو درست انجام نمیده و اونا 0 میمونن پس دست نزنید فرقی نمیکنه. traits, ancillary رو دست نزنید فعلا... برید سر یونیت ها! دقت کنید به هر کشور یونیت های اون کشور رو بدید وگرنه کرش میکنه! ( از پسوند یا پیشوند نام یونیت ها معلومه مال کجاست) حال کارکتر ساخته شده رو به یه جا منتقل کنید! من به شهر روم بردم. ( با کلیک بر روی کارکتر میتونید جابجاش کنید! و کارکتر در گوشه مپ بوجود میاد) حالا add record رو بزنید تا یه زن و بچه و فامیلی واسش بیاریم! ( سن پسر ها از 16 کمتر باشد ) خصوصیاتی که بهش دادین پس از تولد براش میاد! حالا میریم سراغ منابع! من دوتا طلا و دوتا شراب اضافه کردم حالا سیو کنید. اگر روم 1.0 دارید RTW 1.0 اگر 1.5 دارید RTW 1.5 و اگر برای BI دارید مپ میسازید RTW BI رو انتخاب کنید. من توصیه میکنم با BI کار نکنید چون خرابه.. بدرود.... منبع
  3. موزش مپ سازی - شماره 7: تنظیمات کمپین

    سلام! فکر کنم این دیگه آخرین قسمت آموزش تایم هست بعدش میریم سراغ فوتوشاپ... اول از همه campaign options رو انتخاب کنید... تب General Options: تب Faction Settings: سمت راست تنظیمات هوش مصنوعی هستش و بصورت زیر هست: BUILDING(فکشن اگر تحت کنترل کامپیوتر باشد در ساخت و ساز موارد زیر را اولویت قرار می دهد) Balanced : ترکیبی از همه موارد Religious : رشد جمعیت، رضایت مردم، تجارت، کشاورزی، دیوار Trader : رشد جمعیت، مسابقات، باری ها، کشاورزی، تجربه بیشتر برای سرباز ها(بعضی معابد تجربه بیشتر میدهند) Comfortable : رشد جمعیت، کشاورزی، بازی ها، مسابقات، تجربه بیشتر برای سرباز ها Bureaucrat : تجارت، رشد جمعیت، سلامتی، دیوار، قانون Craftsman : دیوار، مسابقات، تجارت، ارتقاء زره و اسلحه، معادن، سلامتی، رشد جمعیت Sailor : تجارت دریایی، دیوار، رشد جمعیت Fortified : دیوار، تجارت، رضایت مردم TROOPS(فکشن اگر تحت کنترل کامپیوتر باشد در ارتش هایش موارد زیر را اولویت قرار می دهد) Smith : متعادل Mao : تعداد زیاد سرباز، بیشتر پیاده نظام سبک Genghis : سواران سبک، سواران کماندارStalin : پیاده نظام سنگین، ماشین های جنگی Napoleon : ترکیبی از پیاده نظان سبکو سنگین، سواران سبک Henry : سواران سبک و سنگین، کمانداران پیاده Caesar : پیاده نظان سنگین، سواره نظام سبک، ماشین های جنگی تب Terrain Settings: بهش دست نزنید. تب Mercenary Pools: در این تب شما میاید چند گروه میسازید که هر گروه شهر هایی رو به خودش اختصاص میده و یونیت های خاصی رو بعنوان مزدور میشه ازش خرید. حالا من اومدم یه گروه به نام NEW POOL ایجاد کردم و سرزمین Latium رو بهش دادم و چند تا یونیت بهش اضافه کردم. برای اینکه به گروه سرزمین بدید باید بر روی گروه مورد نظر کلیک کنید سپس در مپ سمت راست بر روی سرزمین های مورد نظر کلیک کنید تا به رنگ زرد در بیاد بعدش یونیت ها رو اضافه میکنید و قیمت و تجربه و تعداد و میزان شارژ شدن اونارو تایین میکنید. بدرود... منبع
  4. با سلام! خوب اگر میخواید نامی که در کمپین مپ نمایش داده میشه رو عوض کنید 2راه دارید: 1. به RTW/preferences بروید و preferences.txt رو باز کنید و EDIT_SETTLEMENT_NAMES:FALSE رو به EDIT_SETTLEMENT_NAMES:TRUEتغییر دهید سپس به کمپین بروید و در تب شهر با کلیک بر روی اسم شهر در بالای تب میتونید اونو عوض کنید و با خارج شدن از تب نام عوض می شود! مانند شکل: 2. به فولدر data/text بروید و XXXX_regions_and_settlement_names.txt رو باز کنید با فرض اینکه XXXXنام کمپین مورد نظر شماست! حال شهر مورد نظر را پیدا کرده و نام بدون آکولاد رو تغییر دهید! مثلاً: {Carthage} Carthage رو به {Carthage} inja تغییر دهید سپس سیو کنید و کار انجام میشود! نکته»انگار بعد از روش دوم شما باید یک کمپین جدید بسازید چون برای من روی سیوم کار نکرد! من کلاً روش اول رو توصیه میکنم. اگر میخواهید نام اصلی شهر و استان ( آنی را که نمایش داده نمیشود ) تغییر دهید کار سختی است! اول از XXXX_regions_and_settlement_names.txt در data/text descr_regions_and_settlement_name_lookup.txt و descr_regions.txt و descr_strat.txt و descr_mercenaries.txt در data/world/maps/campaign/XXXX بک آپ بگیرید! سپس نام شهر و استان مورد نظر را در تمامی این فایل ها باید تغییر دهید که کار سختی است و من به شما توصیه نمیکنم! راه بالا کافی است و راه پایین برای مودینگ است. با نرم افزار تایم کار پایین راحت تر انجام میشود....
  5. با سلام! این تاپیک بیشتر برای دوستمون imaniy زدم که داشت 1هفته بال بال میزد ولی کسی جوابشو نمیداد... خوب اول از همه این نرم افزار رو دانلود کنید: http://up.totalwar.ir/images/4rxnaav3yjlprheduv3v.rar نرم افزار Izil عزیز هم هست ولی بالایی بهتره!: دانلود برنامه DBEditor خوب حالا به ETW/data برید و patch5.pack* رو با (PFM(Packfilemanager باز کنید ولی قبلش ازش یه backup بگیرید تا اگه خراب شد بدبخت نشید! حال همونطور که در عکس میبینید در تب Game سه مورد داریم: STW=ShogunTotalWar , NTW=NapoleonTotalWar , ETW=EmpireTotal War که اگر خواستیم pack. های هر کدوم رو باز کنیم اول بازی رو از اینجا انتخاب میکنیم الان باید ETW رو انتخاب کنید. سپس از تب آپشن CA pack are read-only رو تیکش رو بردارید! با یک پیغام مواجه میشید که بصورت طنز هست! I'm not yet the man I hope to be = NO و I'm not afraid coward! = YES شما باید yes رو بزنید سپس چک کنید ببینید تیکش رفته یا نه! حال به patch5.pack>db>unit_stats_land_tables<unit_stats_l and* برید و اون تیک بالا رو بزنید تا وقتی در table جابجا کردید ردیف اول که اسم هاست معلوم باشه! حال یونیت مورد نظر رو انتخاب کنید و جلو برید تا به melee attack و اینجور چیزاش برسید ( چیزایی که شما میخواید ایناست) و تغییرات رو اعمال کنید. من Polish Winged Hussar رو تغییر دادم: اولش این بود: بعدش این شد: حال سیو کنید و وارد بازی شوید و ببینید عوض شده یا نه! اینم از نتیجه: اولش این بود: بعدش این شد: *من جدید ترین ورژن (1.6) رو دارم برای همین جدید ترین فایلم patch5.pack بود شما ممکنه ورژن دیگه ای داشته باشید پس سعی کنید جدید ترین patch رو ویرایش کنید. امیدوارم کمک کرده باشم...
  6. با سلام! نحوه اضاقه کردن شهر و استان جدید: وقتی Add Region رو میزنید پنجره زیر باز میشه که در اون تنظیمات لازم رو میتونید انجام بدید. سپس به Building برید و بسته به مرحله شهر این ساختمون رو اضافه کنید! ساختمون های دیگه رو الان اضافه نکنید خراب میشه! هر وقت تست کردید و کمپین بالا اومد دونه دونه ساختمان ها رو زیاد کنید تا کمپینتون کرش نکنه! فعلاً فقط اینو اضافه کنید(بسته به settlement_level) !Village : Nothing اگر بود Town: governors_house اگر بود Large Town: governors_villa اگر بود Minor City: governors_palace اگر بود Large City: proconsuls_palace اگر بود Huge City: imperial_palace اگر بود حال ok کنید و سرزمینتون ساخته میشه! حالا باید قلمرو سرزمینتون رو مشخص کنید و برای اینکار از بالا Brush رو انتخاب کنید و از چپ Color رو و بعد قلمرو سرزمین هاتون رو بکشید. پس از هر تغییر قلمرو باید Recalculate regions رو بزنید تا مرز ها بروز رسانی بشه! حال که قلمرو تعیین شده از قلم در بیاید و روی سرزمین ها کلیک کنید و ببینید مرز ها درسته یا نه! اگه نبود کار بالا رو انجام بدید! حال Add city رو بزنید و جای شهرتون رو مشخص کنید مانند شکل: حال سیو کنید و تمام! بدرود... منبع
  7. سلام! میریم سراغ ادامه کار تب آب و هوا (Climates) با ترتیب رنگ قرمز، سبز، آبی یا RGB: : مدیترانه ای! با رنگ :236 0 140 :بیابان شنی! با رنگ: 102 45 145 :بیابان سنگی! با رنگ: 146 39 143 : چمنزار های حاصلخیز! با رنگ: 237 20 91 : چمنزار های بایر و غیز حاصلخیز! با رنگ: 237 28 36 : جنگل های پراکنده! با رنگ: 242 101 34 : جنگل های انبوه! با رنگ: 247 148 29 : باتلاق و دلتای رود ها! با رنگ: 255 242 0 : کوهستانی! با رنگ: 141 198 63 : آلپی که برای ارتفاعات بالاست! با رنگ: 57 181 74 : نیمه قطبی! با رنگ: 0 166 81 : نیمه خشک! با رنگ: 0 114 188 تب شهر ها و استان ها (Regions) این تب از اصلی ترین تب هاست و اینم نمای کلی این تب: آموزشش بعدا گذاشته میشه. تب شخصیت ها (Characters): این تب برای شخصیت هاست و اینم نمای کلیش هست. آموزشش بعداً گذاشته میشه. تب منابع (Resources): این تب برای اضافه کردن منبع به سرزمین هاست و چیز سختی نداره و لازم نیست حتما اضافه بشه. بدرود منبع
  8. با سلام از اونجایی که آموزش درست و حسابی مپ سازی نداریم این تاپیک رو باز کردم... مپ سازی 80% کار با فوتوشاپ(یا برنامه های مشابه) و 20% کار های text داره! بهترین برنامه مپ سازی برای روم TiME هست که کلی مشکل داره ولی بهتر از هیچیه! در این تاپیک توضیحات کلی درباره فایل هاش رو میدم و ایشالله تک تک آموزششو میزاریم! اولاً هر کمپینی میسازید باید یه پوشه در RTW\Data\world\maps\campaign بسازید که البته من توصیه میکنم ساخت کمپین رو با تایم انجام بدید چون خودش همهی فایل ها رو جمع آوری میکنه و دیگه مشکلی ندارین. اول کمپین در provincial campaigns قرار میگیره وقتی ساخته شد و کاملا از بازی اصلی جداست. سپس در پوشه ای که ساختید برای کمپین این فایل ها رو دارید: descr_disasters.txt: برای فواجع هست که میتونید تاریخ و نوع و محل وقوع فاجعه رو مشخص کنید (زلزله، سیل، آتشفشان و ...) descr_events.txt: برای حوادث هست که میتونید تاریخ و نوع و محل و توضیحات حوادث را مشخص کنید descr_mercenaries.txt: برای سیستم خرید مزدوران هست ( با تایم راحت تر ساخته میشه) descr_regions.txt: برای شهر هاست که نام و رنگ و مشخصات شهر ها رو مشخص میکنه ( با تایم ساخته میشه ) descr_regions_and_settlement_name_lookup.txt: لیستی از نام شهر ها و استان هاست descr_strat.txt: فایل اصلی کمپین هست که شامل منابع، کشور ها، روابط بین کشور ها، ژنرال ها و نام آنها و ارتش های آنها و کل مشخصات اصلی کمپین descr_terrain.txt: برای کمپین هست و ابعاد و خصوصیات جغرافیایی رو مشخص میکنه ( بهش دست نزنین) map_climates.tga: آب و هوا ها رو مشخص میکنه(کویری، قطبی، مدیترانه ای و ...) map_FE.tga: اون عکس که از مپ بازی در منو انتخاب فکشن ها نشون میده هستش map_features.tga: رود ها و آتشفشان و صخره ها و پل ها و اینجور چیزا رو مشخص میکنه (دست نزنین تا آموزشش رو بزارم) map_ground_types.tga: نوع زمین رو مشخص میکنه(جنگل، بیابان، آب، تپه و ...) map_heights.tga: برای ارتفاع مپ هست.(از مهمترین اجزاء) map_regions.tga: قلمرو سرزمین ها و محل شهر ها و بندر ها رو مشخص میکنه map_roughness.tga: مشخص نیست دقیقا چیکار میکنه( نباشه هم بازی اجرا میشه) map_trade_routes.tga: مشخص نیست دقیقا چیکار میکنه( نباشه هم بازی اجرا میشه) water_surface.tga: بازتاب نور سطح کمپین مپ رو مشخص میکنه.( بهش دست نزنین اگه بلد نیستین) یک فایل هم در RTW\data\text ایجاد میشه که بصورت CAMPAIGNNAME_regions_and_settlement_names.txt هستش (campaignname نام کمپین شماست.) و برای نامی است که در کمپین مپ از شهر ها نمایش داده میشه آموزش هر کدام رو میزاریم بعداً فعلاً بدرود منبع
  9. سلامی دوباره! خوب حالا میریم سراغ معرفی و روش کار تایم! خوب این نرم افزار Trivium Independent Map Editor یا TiME هست که برای مپ سازی روم هست. من TiME 0.601 رو معرفی میکنم چون 0.5 دیگه قدیمیه.... الان با جند عکس محیط نرم افزار رو نشون میدیم: این صفحه اصلی نرم افزاره بعد از باز کردم مپ! میتونید با کنترل های زیر مپو جابجا کنید. در تایم 0.601 میتونید با MOUSE WHEEL کار زوم کردن، با RIGHTCLICK و حرکت موس کار چرخش، با MOUSE3(فشردن mousewheel) و حرکت موس کار حرکت دادن مپ رو انجام بدید. الان بار بالای صفحه رو در عکس معرفی میکنیم: با فعال کردن گزینه های سمت راست تصویر مپ که برنامه نشون میده تغییرات روش انجام میشه. الان میریم بار سمت چپ با تب هاش: تب ارتفاع (height): تب نوع زمین (Ground Types): نوع زمین ها رو مشخص میکنه و اکنون تک تک موارد با رنگشون ترتیب قرمز، سبز، آبی یا RGB) : آب هایی که کشتی ازشون عبور نمیکنه! با رنگ: 64 0 0 : آب های عمیق! با رنگ: 128 0 0 : آب های کم عمق برای نزدیک سواحل! با رنگ: 196 0 0 : زمین هایی با حاصلخیزی کم! با رنگ: 0 128 128 : زمین هایی با حاصلخیزی معمولی! با رنگ: 96 160 64 : زمین هایی با حاصلخیزی بالا! با رنگ: 101 124 0 : دشت ها! با رنگ: 0 0 0 : ارتفاعات پایی کوه ها! با رنگ: 98 65 65 : قله و ارتفاعات بالا کوه ها! با رنگ: 196 128 128 : تپه ها! با رنگ: 128 128 64 : جنگل های پراکنده! با رنگ: 0 128 0 : جنگل های انبوه! با رنگ: 0 64 0 : باتلاق ها و جلگه ها! با رنگ: 0 255 128 : ساحل! با رنگ: 255 255 255 منبع
  10. سلام! خوب حالا که معرفی کردیم مپ و فایل هاش رو برای مپ سازی شما یه سری ابزار کار میخواین: برنامه ی photoshop یا paint.net یا برنامه های ویرایش عکس مشابه.( من paint.net رو توصیه میکنم چون سرعتش خیلی بیشتره و چون مپینگ افکت خاصی نمیخواد برای اینکار بهتره) برنامه ی notepad یا wordpad یا word یا برنامه های ویرایش تکست مشابه ( notepad بهتر و سریع تره و تو هر کامپیوتری هست) برنامه ی مپ سازی که من TiME 0.5 + 0.601 رو توصیه میکنم* *برای ایجاد کمپین از تایم 0.5 و برای ویرایش اون از 0.601 استفاده کنید چون در 0.601 امکان ساخت مپ جدید حذف شده خوب برای راحتی کار میریم کمپین رو با تایم 0.5 میسازیم! اول وارد برنامه میشیم و بعد از تب بالا File>New رو میزنیم و پنجره زیر باز میشه واسمون: ما بعنوان مثال میخوایم یه کمپین 50*50 با نام new بسازیم که از تابستان سال 0 تا زمستان 100میلادی طول میکشه و اونو در RTW/data/world/maps/campaign سیو میکنیم.** **محل سیو کردن اختیاری هستش ولی بهتره در اون جایی که گفتم سیو کنید چون اگه جای دیگه سیو کنید مجبورید برای تست مپ هی کمپینتونو اونجا کپی کنید... برای این کار فرم را مانند روبرو پر میکنیم. سپس OK را زده و کمپین ساخته میشود. از تایم 0.5 خارج شده و به تایم 0.601 میرویم و از تب بالا File>Open را میزنیم و به آدرس جایی که کمپین را ساختیم میرویم و روی آن کلیک کرده و آن را باز میکنیم. اگر در هنگام باز شدن با این ارور مواجه شدید نگران نشوید این همان اروری است که در آموزش قبلی گفتم! برای حل کردن آن از تایم خارج شوید و به فولدر کمپین برید RTW/data/world/map/campaign/new و descr_terrain.txt را باز کنید، اگر اینطوری بود: height و width رو به اون ابعادی که از اول در نظر داشتید تغییر بدهید: حال آن را سیو کرده و map_features.tga رو باز کنید. تایم این فایل رو با ابعاد اشتباه سیو میکنه! پس شما باید اونو Resize کنید(من نرم افزار paint.net رو استفاده کردم ) همونطور که دیدید 2برابر سایز اصلی است و باید به خود سایز اصلی تغییر یابد: حال آن را سیو کرده و کمپین را با TiME0.601 باز کنید.*** ***اگر در هنگام باز شدن کمپین تایم کرش کرد نگران نشوید این از مشکلات برنامه است! بروید و کمپین را با تایم 0.5 باز کنید و با آن کمی تغییرات در مپ ایجاد کنید مثلا ارتفاع رو کمی تغییر بدید یا GT یا هر چی... اونوقت سیو کنید و دوباره با تایم 0.601 باز کنید کمپین رو میبینید که باز میشه بی مشکل. من groundtype بخش از مپ رو با تایم 0.5 به beach تغییر دادم و سیو کردم و با تایم 0.601 راحت بازش کردم: اینم از لینک برنامه ها : TiME 0.5 TiME 0.601 Paint.NET
  11. بازم سلام! خوب میریم سراغ ابعاد مپ به ترتیب طول*عرض (طول=اضلاع افقی، عرض= اضلاع عمودی) ابعاد مپ اصلی روم: 255*156 ابعاد مپ مود قیام پارت ها: 340*170 بزرگترین ابعاد ممکن: 510*510 این ها ابعاد اصلی هستن و در descr_terrain.txt ثبت میشن* *من یه مشکل در مپ سازی با تایم دیدم و اون اینه که وقتی مپو ایجاد میکنید سایزش در descr_terrain یک عدد منفی و چند رقمی هست! پس شما باید بصورت دستی درستش کنید. در این فایل طول = width و عرض = height هست ( به معنی شان توجه نکنید به توضیحات بالا و کد زیر توجه کنید ) کد: dimensions { width 340 height 170 } و اما میریم سراغ ابعاد فایل های مپ ( سایز اصلی رو 340*170 فرض کنید) map_climates: دو برابر سایز اصلی بعلاوه یک ===> سایز map_climates = سایز اصلی (340*170)*2 +1 = 681*341 map_FE: سایزش دلخواه هست ولی تست کنین ببینین بیش از حد بزرگ یا کوچک نشه! map_features:** سایز اصلی ===> سایز map_features = سایز اصلی = 340*170 map_ground_types: دو برابر سایز اصلی بعلاوه یک ===> سایز map_ground_types = سایز اصلی (340*170)*2 +1 = 681*341 map_heights: دو برابر سایز اصلی بعلاوه یک ===> سایز map_heights = سایز اصلی (340*170)*2 +1 = 681*341 map_regions: سایز اصلی ===> سایز map_regions = سایز اصلی = 340*170 map_roughness: دو برابر سایز اصلی ===> سایز map_roughness = سایز اصلی(340*170)*2 = 680*340 map_trade_routes: سایز اصلی ===> سایز map_trade_routes = سایز اصلی = 340*170 water_surface: سایزش همیشه 256*256 هست **اگر با TiME مپ ساختید این فایل سایزش اشتباهه پس باید بصورت دستی اونو به ابعاد اصلی Resize کنید. به سایز ها دقت کنید اگر نادرست باشه به مشکل برمیخورید. منتـظر قسمت بعدی باشید! بـــــدرود...
  12. با سلام! من یه مپ واسه ایران ساختم که البته جنبه مود نداره و فقط میخوام در موردش نظر بدید... سعی کردم یکم از نظر جغرافیایی درست باشه! کوه دماوند بصورت آتشفشان هست و رود هم گذاشتم. با روم 1.5 ساختمش. اینم عکس از مپ: واستون آپلودش کردم خواستید بریزیدش در پوشه اصلی روم بریزیدش فایل جدید نداره فقط مپ هست و در خود فایل هم گفتم کجا بریزیدش. اینم لینکش : http://up.totalwar.ir/images/kkkc9p7h3hyafyla1h.zip با سپاس.
  13. سلام این ورژن جدید Trivium independent Map Editor یا همون TiME خودمونه!البته جدید که میگم منظورم نسبت به 0.5 هستش این برنامه برای 2006 هستش... همه ی قابلیت های قبلی رو داره فقط ایندفعه یکم پایدار تر و بهتر شده و سیستم ارور یابیش بهتره! انگار نسخه BI رو ساپورت میکنه و با کلید های موس میشه مپ رو جابجا کرد(بجای اینکه هر دفعه اون دکمه های مسخره رو بزنیم) و میتونین جایی که مپ سیو میشه رو تعیین کنید. فقط قابلیت ساخت کمپین جدید و تغییر سایز مپ رو نداره ولی میتونین با TiME v0.5 مپ رو بسازین و در TiME 0.601 اون رو ویرایش کنین. این از لینک 0.5: TiME 0.5 اینم از لینک 0.601: TiME 0.601 با سپاس. منبع
  14. با سلام این نرم افزار میتونه فایل های dds رو ویرایش کنه بدون اینکه نیازی به تبدیل اونها باشه همچنین کار های فوتوشاپ رو تا حدودی انجام میده و خوبیش اینه مجانی و سبکه و مثل فوتوشاپ سنگین نیست! این نرم افزار نقش dds converter هم ایفا میکنه بطوری که فایل dds رو باز میکنین . Save as رو میزنین و Filetype : .TGA رو انتخاب میکنین عکس از محیط نرم افزار در حال ویرایش UNIT_EAST_HEAVY_CATAPHRACT_PARTHIA.TGA ( سواره نظام سنگین ایران ) : لینک از سایت نرم افزار : Paint.NET این نرم افزار برای اجرا به Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 نیاز دارد که اگر نداشته باشید برنامه خودش واستون اونو میریزه با سپاس
×